ads

Jan 27, 2013


نتيجة الشهادة الاعدادية 2013
نتيجة الشهادة الاعدادية 2013

المثل بيقول "يوم الامتحان يكرم المرء أو يهان"
لكن احنا بنتقول "يوم ما النتيجة تبان يكرم المرء أو يهان"

 نتمنالك الاكرام وان شاء الله ربنا يكرمك ونتيجة الشهادة الاعدادية 2014 تكون ترضى طموحاتك
دلوقتى تقدر تعمل تحميل نتيجة الشهادة الاعدادية 2014 وتشوفها وتحملها على جهازك

بكل بساطة اختار المحافظة واكتب اسمك وشوف وحمل نتيجة الشهادة الاعدادية 2014 بالاسم او رقم الجلوس لكل محافظات مصر


من هنا سجل بياناتك واعرف نتيجتك


x
Subscribe
نهاية الكود-->